Over deze Blog




Hallo Allemaal!

Deze blog is gemaakt in opdracht voor KunstAlgemeen. Het hele jaar moest ik een site bijhouden waar ik kunst verzamel die ik leuk vind.
Hierboven kan je op een kopje klikken om te springen naar berichten die over dat onderwerp gaan, of je gaat hier gewoon naar beneden en ziet alles door elkaar.
Zelf hou ik veel van fotografie, muziek, mode en streetart, wat je waarschijnlijk dan ook veel op mijn blog zult vinden.

Veel kijkplezier!

Tamar

donderdag 29 december 2011

Film Review


Laatst heb ik de film 'The American' gezien. Het gaat over een seriemoordenaar die naar Italië wordt gestuurd omdat zijn vorige missie in Zweden fout afliep. In Italië doet hij anders dan normaal, hij gaat namelijk met de mensen om en begint vriendschappen en liefdesrelaties. Dit is een fout en loopt uit op een spannende eindachtervolging. 

De film is geregisseerd door Anton Corbijn, Nederlands fotograaf en nu dus ook regisseur, en de hoofdrol is voor George Clooney. 
Ik vond het een mooie film. Maar ik vond ook heel erg duidelijk te zien dat de regisseur, Anton Corbijn dus, een fotograaf is. Bijna alle shots zouden een mooie foto opleveren en soms had ik ook het idee dat ik meer naar ' bewegende foto's ' zat te kijken. 

Verder was het een mooie film met goed acteerwerk en een goed plot.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten