Over deze Blog




Hallo Allemaal!

Deze blog is gemaakt in opdracht voor KunstAlgemeen. Het hele jaar moest ik een site bijhouden waar ik kunst verzamel die ik leuk vind.
Hierboven kan je op een kopje klikken om te springen naar berichten die over dat onderwerp gaan, of je gaat hier gewoon naar beneden en ziet alles door elkaar.
Zelf hou ik veel van fotografie, muziek, mode en streetart, wat je waarschijnlijk dan ook veel op mijn blog zult vinden.

Veel kijkplezier!

Tamar

donderdag 23 februari 2012

Banksy vs. Warhol


Mr. Brainwash is een zeer succesvolle street artist. Eerst was hij een cameraman, die heel erg veel streetartists vastlegde op film, waaronder Banksy en Invader.
In zijn eigen kunst zie je hier ook heel erg veel van terugkomen, hij heeft heel veel van ze geleerd en overgenomen. Ook kan je veel Andy Warhol in zijn kunst herkennen.
De laatste afbeelding moet Mr. Brainwash zelf voorstellen, met zijn camera.
Ik vind wat Mr. Brainwash maakt er wel leuk uitzien, alleen vind ik het een beetje jammer dat het zo commercieel is (heel veel beroemdheden) en dat hij eigenlijk heel veel van andere artiesten steelt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten