Over deze Blog




Hallo Allemaal!

Deze blog is gemaakt in opdracht voor KunstAlgemeen. Het hele jaar moest ik een site bijhouden waar ik kunst verzamel die ik leuk vind.
Hierboven kan je op een kopje klikken om te springen naar berichten die over dat onderwerp gaan, of je gaat hier gewoon naar beneden en ziet alles door elkaar.
Zelf hou ik veel van fotografie, muziek, mode en streetart, wat je waarschijnlijk dan ook veel op mijn blog zult vinden.

Veel kijkplezier!

Tamar

woensdag 23 mei 2012

Emotie en Schaduwen


Deze foto is gemaakt door de Italiaan Alex Majoli. Het is de winnende foto van de prijs: General News, Singles, bij World Press Photo 2012. Toen we de expositie gingen bezichtigen in Amsterdam, was dit de foto die mij het meest aansprak. Ik vind de schaduwen erg sterk, en ook druipt de emotie bijna van de foto af. De foto is gemaakt tijdens een televisietoespraak waarin de Egyptische leider Mubarak zei dat hij zou blijven regeren. Het vond zich plaats op het Tahirplein, Cairo, op 10 Februari.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten