Over deze Blog




Hallo Allemaal!

Deze blog is gemaakt in opdracht voor KunstAlgemeen. Het hele jaar moest ik een site bijhouden waar ik kunst verzamel die ik leuk vind.
Hierboven kan je op een kopje klikken om te springen naar berichten die over dat onderwerp gaan, of je gaat hier gewoon naar beneden en ziet alles door elkaar.
Zelf hou ik veel van fotografie, muziek, mode en streetart, wat je waarschijnlijk dan ook veel op mijn blog zult vinden.

Veel kijkplezier!

Tamar

zondag 10 juni 2012

The Green Mile


Gisteravond heb ik de film 'The Green Mile' voor het eerst gezien, en ik vond het een ongelofelijk goede film. De film is gebaseerd op het gelijknamige boek van Stephen King. Wat ik altijd heel knap vind aan de boeken van King, zijn dat ze heel goed verfilmbaar zijn.
De film gaat over het verhaal van een man, gespeeld door Tom Hanks, die vroeger werkte in een gevangenis, op de afdeling waar de gevangenen zaten die ter dood veroordeeld waren. Op een dag komt de gevangene John Coffey binnen, die uiteindelijk een speciale gave blijkt te hebben.
'The Green Mile' is denk ik een film die me heel lang bij gaat blijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten