Over deze Blog




Hallo Allemaal!

Deze blog is gemaakt in opdracht voor KunstAlgemeen. Het hele jaar moest ik een site bijhouden waar ik kunst verzamel die ik leuk vind.
Hierboven kan je op een kopje klikken om te springen naar berichten die over dat onderwerp gaan, of je gaat hier gewoon naar beneden en ziet alles door elkaar.
Zelf hou ik veel van fotografie, muziek, mode en streetart, wat je waarschijnlijk dan ook veel op mijn blog zult vinden.

Veel kijkplezier!

Tamar

dinsdag 5 juni 2012

Les Twins


Dit zijn Les Twins. Zoals hun naam al doet vermoeden, is het een Franse tweeling, die allebei ontzettend goed kunnen dansen. De dansstijl wordt beschreven als 'New Style en French HipHop', ik zie vooral veel popping en locking terugkomen in hun dans. (popping= robotachtige/stijve bewegingen maken)(locking= allemaal trucjes en bewegingen met de handen en vingers).
Ik vind wat Les Twins doen echt geweldig. De choreografiƫn zijn zelf bedacht en zitten vol met humor, trucjes en veel afwisseling van verschillende stijlen. Je ziet ook echt dat de twee allebei een andere manier van dansen hebben, ze hebben een eigen stijl.
Les Twins zijn twee ontzettend goede dansers, en ik hoop dat hun talent door veel mensen herkent zal worden!

Hier nog een battle tussen Les Twins, Bones & Pee Fly, Laura en Boubou.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten