Over deze Blog




Hallo Allemaal!

Deze blog is gemaakt in opdracht voor KunstAlgemeen. Het hele jaar moest ik een site bijhouden waar ik kunst verzamel die ik leuk vind.
Hierboven kan je op een kopje klikken om te springen naar berichten die over dat onderwerp gaan, of je gaat hier gewoon naar beneden en ziet alles door elkaar.
Zelf hou ik veel van fotografie, muziek, mode en streetart, wat je waarschijnlijk dan ook veel op mijn blog zult vinden.

Veel kijkplezier!

Tamar

dinsdag 15 mei 2012

The Little People Project



Slinkachu is een kunstenaar die installatiekunst maakt. Hij plaatst dit op straat en maakt er vervolgens foto's van. Dit is zijn site: http://slinkachu.com/
Ik vind de foto's die Slinkachu maakt erg grappig. De installaties zijn leuk bedacht, en het valt eigenlijk niet op op straat. Van elk werk maakt hij namelijk meerdere foto's, van dichtbij en van ver af. Zo zie je dat zijn werk alleen opvalt als je echt goed oplet, dit maakt het exclusief en bijzonder als je iets ontdekt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten