Over deze Blog




Hallo Allemaal!

Deze blog is gemaakt in opdracht voor KunstAlgemeen. Het hele jaar moest ik een site bijhouden waar ik kunst verzamel die ik leuk vind.
Hierboven kan je op een kopje klikken om te springen naar berichten die over dat onderwerp gaan, of je gaat hier gewoon naar beneden en ziet alles door elkaar.
Zelf hou ik veel van fotografie, muziek, mode en streetart, wat je waarschijnlijk dan ook veel op mijn blog zult vinden.

Veel kijkplezier!

Tamar

maandag 19 december 2011

Ballet vs. Boksen

Billy Elliot is een van mijn favoriete films. Het gaat over de 11-jarige Billy die uit een mijnwerkersgezin komt in Engeland. Hij zit op boksen, maar ontdekt dan op een dag dat ballet veel leuker is. Stiekem kiest hij voor ballet, want zijn vader gaat dit nooit goed vinden. Billy blijkt talent te hebben, maar dan komt zijn vader erachter....
Jamie Bell, die Billy speelt, doet het hartstikke goed. Je gelooft hem echt. De beelden zijn mooi, de acteurs spelen goed, en de muziek past ook heel goed bij het verhaal. Al met al een hele mooie film.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten