Over deze Blog




Hallo Allemaal!

Deze blog is gemaakt in opdracht voor KunstAlgemeen. Het hele jaar moest ik een site bijhouden waar ik kunst verzamel die ik leuk vind.
Hierboven kan je op een kopje klikken om te springen naar berichten die over dat onderwerp gaan, of je gaat hier gewoon naar beneden en ziet alles door elkaar.
Zelf hou ik veel van fotografie, muziek, mode en streetart, wat je waarschijnlijk dan ook veel op mijn blog zult vinden.

Veel kijkplezier!

Tamar

vrijdag 8 juni 2012

Welcome the Future


futuristische fashion editorials sheer magazine



futuristische fashion editorials vogue uk2


futuristische fashion editorials harpers bazaar indonesia


futuristische fashion editorials vogue uk


Het is nu een echte trend in de modewereld: de toekomst. In alle bekende bladen van over de hele wereld zie je editorials met buitenaardse outfits, de ene nog extravaganter dan de andere.
Ik vind dit soort editorials heel leuk om te bekijken, en ook de stijl van de kleding vind ik erg interessant. Ik zou het alleen nooit zo uitgebreid dragen als in de bladen, maarja, daar zijn editorials voor: om te verbazen en mensen doen verwonderen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten