Over deze Blog




Hallo Allemaal!

Deze blog is gemaakt in opdracht voor KunstAlgemeen. Het hele jaar moest ik een site bijhouden waar ik kunst verzamel die ik leuk vind.
Hierboven kan je op een kopje klikken om te springen naar berichten die over dat onderwerp gaan, of je gaat hier gewoon naar beneden en ziet alles door elkaar.
Zelf hou ik veel van fotografie, muziek, mode en streetart, wat je waarschijnlijk dan ook veel op mijn blog zult vinden.

Veel kijkplezier!

Tamar

maandag 14 mei 2012

Switcheroo












Deze foto's zijn allemaal van het project Switcheroo van Canadese fotografe Hana Pesut. Onderwerp van dit project zijn stellen die van kleding wisselen. Hana maakt een voor en na foto, en vergelijkt deze met elkaar. Dit zorgt voor een heel grappig effect. Meer afbeeldingen zijn te zien op Hana's site: sincerely hana
ik vind het een enorm leuk idee, de foto's zijn allemaal heel leuk om te zien, vooral omdat het voor EN na is, en niet alleen na. Soms zag ik niet eens een heel duidelijk verschil. Toen ik las over dit project heb ik gelijk de site opgezocht en helemaal doorgespit, omdat ik het zo boeiend vond om te zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten